Marabou mjölkchoklad med Non stop


Dela |



Smak: Smakar som man kan tänka sig, hade någon annan skrivit här ute på nätet, och det stämmer mycket bra. Den smakar som mjölkchoklad... med non stop. Tveksamt om den platsar som choklad för jag tycker egentligen inte den räknas som choklad, helt enkelt... det här är godis, inte choklad. Mycket söt. Men rätt god. Om det är godis man är ute efter alltså.
Konsistens: Ja, som möjlkchoklad... med non stop i... Nej men allvarligt, Marabous mjölkchoklad är ju ganska tjock och pga detta samt det faktum att det är mjölkchoklad så saknar den det där "cracket" som gör mig så glad. Den blir dock crispig med non stop, det gillar vi!
Utseende: Som mjölkchoklad. Inte överdrivet frestande.
Inköpsställen: I princip alla affärer och kiosker.
Ca-pris: 12-17 kr för 100g, 20-28 kr för 200 g.

Betyg: ♣♣ det är ju gott, men ur chokladsynvinkel är det en ren katastrof...
Prisvärdhet: ♣♣


Kommentarer
Postat av: chili

Du har en mycket fin blogg!!:)

2008-09-14 @ 18:44:10
URL: http://hetchili.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Har du provat marabous senaste påhitt? Marabou amigo. En blandning av choklad och snacks ;] Smakar så klart mjölkchoklad fast lite krispigare.. blir dock för sött för min smak även om majssnacksen iden ger lite sälta.

2008-09-30 @ 17:38:36
Postat av: Chokladbloggen

anonym - Nej, jag har inte provat den, det låter såklart spännande men jag är egentligen inte mycket för mjölkchoklad. :)

2008-10-01 @ 22:50:25
URL: http://chokladbloggen.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! Fin blogg! :)

2008-10-01 @ 22:56:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Faile

Jag kommer nog prova den där i alla fall :P Den ser väldigt god ut åtminstone.

Rolig blogg förresten :D

2009-05-20 @ 23:01:19
URL: http://faile.blogg.se/?tmp=15170046

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0