Bagel Deli bör nog hålla sig till bagels


Dela |

Var och fikade idag på Bagel Deli St Göransgatan 67. Jag och Anonym Vän (AV) tog en av varje sort av de två chokladbakverk de hade - en lite kärleksmums-aktig och en lite mer brownie-aktig.

Kärleksmumsen var sjukt torr och därigenom riktigt äcklig. Brownien innehöll mandelmassa vilket gav den en riktigt suspekt smak, dock hade denna en väldigt skön kladdig smak men det var väl också det enda positiva med den.

Nej, det var totalt dissiga pengar. Bagel Deli skryter om att de har bäst bagles i stan och huruvida det stämmer eller inte kan jag inte svara på, men chokladfikat var bland det värsta jag smakat på länge.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, en chokladblogg! Helt rätt, Vad vore livet utan choklad liksom=)

2009-08-16 @ 19:56:16
URL: http://zpaderdam.blogg.se/
Postat av: Karin

Torra kärleksmums är det värsta som finns... Dom ska vara saftiga och kladdiga!

Kram Karin

2009-08-18 @ 11:36:05
URL: http://www.bagerskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0