Helgfika


Dela |

I helgen har jag jobbat och där jag jobbar är det omöjligt att inte fika på fikarasterna, vilket är en grym anledning att aldrig låta godisfria dagar och jobbdagar sammanfalla. Detta är vad jag mumsat på i helgen:



Ballerina minimuffins, lätta att äta lite för många av :P Goda men slår inte vanliga ballerinakex såklart...



Café Brownie, den här var inte lika god. Jag är faktiskt riktigt besviken. Alldeles för sliskig och efter två bitar kände jag mig smått illamående.

Det var allt för denna gång! Återkommer.


Kommentarer
Postat av: klutz

men den där understa åt vi när vi skulle fira sid och redan då kom vi överens om att den var äcklig. ju. pööz

2009-02-08 @ 20:07:48
Postat av: Rebecca

Jag kommer ihåg att jag inte alls gillade ballerinamuffinsen.. de smakade liksom...tort och dessutom för stark citronsmak :S

Oj, jag trodde verkligen att den brownien var jättegod, men ma kanske ska hålla sig till en bit då;) och värma lite och sedan äta med glass.. låter gudomligt!

2009-02-09 @ 20:07:38
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag kommer ihåg att jag inte alls gillade ballerinamuffinsen.. de smakade liksom...tort och dessutom för stark citronsmak :S

Oj, jag trodde verkligen att den brownien var jättegod, men ma kanske ska hålla sig till en bit då;) och värma lite och sedan äta med glass.. låter gudomligt!

2009-02-09 @ 20:13:36
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag kommer ihåg att jag inte alls gillade ballerinamuffinsen.. de smakade liksom...tort och dessutom för stark citronsmak :S

Oj, jag trodde verkligen att den brownien var jättegod, men ma kanske ska hålla sig till en bit då;) och värma lite och sedan äta med glass.. låter gudomligt!

2009-02-09 @ 20:15:28
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Dlicious

Jag kan tyvärr inte hålla med dig om muffinsen. F.ö en riktigt härlig blogg :D



http://dlicious.blogg.se/2007/january/skrattar-gbg-kex-i-ansiktet.html#comment



2009-04-29 @ 19:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0