Chokladte


Dela |

Jag köpte ett Rooibos-te med chokladsmak häromveckan, det var av märket Forsman's Tea (rättvisemärkt) som går att hitta i de flesta välsorterade matbutiker. Tyvärr svårt att få tag på en ordentlig bild på förpackningen, men den lilla till vänster fick jag tag på på företagets hemsida.

Min slutsats efter att ha provat detta te är att både te och choklad är två fantastiska saker som dock inte under några omständigheter bör blandas (ungefär som kaviar och oboy - goda för sig, förskräckliga tillsammans). Den här smakar ungefär som väldigt utspädd automatchoklad. Varmt vatten med lite kakao i. Det är skitäckligt.

Jag har skänkt bort det här teet. Och när Chokladbloggen skänker bort te OCH choklad - då är det riktigt illa.

Kostade 30 kr i min matbutik.


Kommentarer
Postat av: åsa - hello sugar!

ja chokladte låter lite skumt, och efter att ha fått det bekräftat så blir det inget köp av! :)

2009-05-27 @ 11:48:47
URL: http://hellosugar.se
Postat av: Tessan

Jag har också provat ett te med choklad. Det var till och med små chokladbitar i! Det var verkligen inte gott! Håller fullständigt med din beskrivning!!

2009-05-28 @ 11:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0