Kladdkaka på Café Fåtöljen


Dela |

Chokladbloggen behandlar, risar och rosar all things chocolate och jag tänkte att det skulle passa sig att recensera kladdkakan jag åt på Café Fåtöljen (Stockholm) igår. Mitten av kakan var god och sådär härligt kladdig, men kanten var hård. Kakan var mättande och man fick precis lagom stor bit, 39 kronor kostade det vilket jag tycker är lite i dyraste laget. Så: god, men inte perfekt.

Café Fåtöljen ligger på Götgatan 12 och är ett av mina favoritfik i Stockholm! De har utöver kladdkaka mest typ en biljon olika sorters pajer, om man ser till fikabröd alltså. Stället är grymt mysigt och har jättetrevlig personal, men det största plusset är deras generösa öppettider! Öppet till 23, perfekt om man vill göra något annat än att festa en lördagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0