Ballerina Choko


Dela |

 

Nu har jag äntligen smakat! Redan i februari skrev jag ju om den senaste Ballerina-sorten, Ballerina Choko, men jag har tyvärr inte kommit mig för att smaka den förrän nu. Jag hade uppfattat att det skulle vara som vanliga ballerina, fast själva kexet var med chokladsmak, och det tyckte jag verkade värdelöst eftersom hårda kex med chokladsmak sällan smakar mycket. Men jag hade fel, för det är nämligen chokladkräm istället för nougatkräm som fyllning!

Åh, vad jag önskar jag prövat dessa tidigare - de är supergoda! Jag köpte dem för att ha något att äta medans jag pluggade och jag måste nog erkänna att det blev mer ätit än pluggat... De är så goda att jag inte kunde sluta äta förrän jag ätit så många att jag fått ont i magen, och till och med då var det svårt att hejda mig själv.

Massvis med tummar upp till Ballerina Choko! Bör numera ha en given plats på fikabordet. Eller frukostbordet, lunchbordet, eh... ja.


Kommentarer
Postat av: klutz

göööött. bra tips, nu ska jag sitta och bli fet när jag pluggar.

2009-10-16 @ 17:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0