Anthon Berg Chocolate Origins Venezuela


Dela |


Anthon Bergs Chocolate Origins har jag ju gillat förut (Ecuador), men nu har jag provat Venezuela som är en ljus choklad med blogg 44% kakao, och snarare borde kallas mjölkchoklad.

Jag tyckte den var god - om man är ute efter en mjölkchoklad. Den var söt och hade en väldigt klar mjölkchokladig smak, men var nog en av de bästa mjölkchokladerna jag ätit. Väldigt lyckat faktiskt. Så denna är definitivt ett tips om ni är ute efter en ljus choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0