Designa Marabous nya söderhavschoklad


Dela |

Hallå i stugorna! Jag beklagar den kassa uppdateringen, men har bara mycket att göra just nu.

Ikväll tänkte jag tipsa om att Marabou kommer att lansera en ny choklad som ska vara inspirerad av Söderhavet, och alla kan vara med och tävla om hur designen ska se ut! Designverktyget finns på deras hemsida.

Vinnaren vinner, utöver att få sin design i butik, en resa till Stockholm för att besöka Designkontoret Silver. Det finns sedan priser upp till 25e plats som självklart beror av en massa choklad!

Så in och tävla just nu!


Kommentarer
Postat av: exklusivvardag

Säger hej när jag kikar förbi din mysiga blogg :-)

2010-05-03 @ 08:57:36
URL: http://www.exklusivvardag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0