Gaaaah!!!


Dela |

 

GAAAAH!!!!!! Mina föräldrar åkte på semester och kom hem med världens finaste Ferrero-ask till mig. Ferrero Rocher säljs ju mest i Sverige, det är de guldiga pralinerna. De är så fruktansvärt goda att jag inte kan hantera så bra att ha dem hemma.

Det här är alltså en Collection-ask - en mörk version, den vanliga och sedan en vit version med kokos och mandel. GAAAAH! SÅ JÄVLA GOTT!!!

Ställde asken högst upp i ett skåp för att undvika att äta upp allt på samma gång, men det tycks inte hjälpa. :P

Recensioner på respektive kommer sist! Dock kan jag redan nu säga att det enda minuset är att asken var svår att öppna :P Det var något utav ett tragic moment där.

 


Kommentarer
Postat av: baktokig

Vilken härlig blogg som bara handlar om choklad! Jag älskar choklad så här kommer jag minsann kika in igen -du har ju massor med smaskiga recept! :)

Kram!

2010-04-18 @ 23:09:06
URL: http://baktokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0