Anthon Berg Mango & Pink Grapefruit update


Dela |

Nu har jag fått i mig lite choklad av ovanstående smak, och det var inte det bästa tyvärr.

Har för det första fortfarande en konstig bismak och mår lätt illa, men det kanske beror på något annat. Det smakar inte mango eller grape eller något utan det smakar typ apelsin. Inte så mycket choklad faktiskt. Och jag har sagt tidigare att jag tycker om chokladen i Anthon Berg, men det här vet jag inte. Jag kom fram till att det var ätbart. Inte mer.


Betyg: 2/5


Kommentarer
Postat av: Tara

Ååå, vilken härlig blogg! Blir genast chokladsugen:D

2010-12-06 @ 15:13:44
URL: http://tortelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0