Frödinge Kladdpepparkaka


Dela |



bild: frodinge.se



Fick äntligen tag på den efterlängtade kladdpepparkakan jag har velat smaka! Deras vanliga kladdkaka är nog en av de bästa jag vet, så det här var ju spännande.

Ja. Det smakar väl lite pepparkaka i början. Man känner av det litegrann. Men allt annat, den fantastiska konsistensen och så är ju densamma. Så det var ju gott.

Men om det inte är så att ni ÄLSKAR pepparkaka, så skulle jag faktiskt rekommendera originalet. God tanke dock.


Betyg: 3,5/5


Kommentarer
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-16 @ 15:25:46
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845
Postat av: Missy

Funderat på att köpa och smaka alltså!

2010-12-21 @ 09:44:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0