Chocolate Shopper


Dela |

Det är ju för roligt! Precis som det finns Personal Shoppers för kläder och dylikt, finns det numera Chocolate Shopper för chokladshopping. Detta erbjuds bland annat Karamello Choklad och kostar 249 kr (ingår produkter för samma värde).
Karamello Choklad skriver;

Vad är en Chocolate Shopper?

Utbudet av choklad i butikerna har under de senaste åren ökat explosionsartat. Det gör att det kännas svårt att veta vad man ska välja och att förstå vad som skiljer de olika produkterna åt.  Karamello erbjuder därför sina kunder en Chocolate Shopper, en personlig rådgivare som hjälper till att guida dig genom butikens breda sortiment av kvalitetschoklad. Din guide i chokladdjungeln, om man så vill.


Hur går det till?

Under en timme träffar du vår Chocolate Shopper i butiken där ni tillsammans går igenom dina önskemål och din personliga smak. Du får sedan följa med på en shoppingtur i butiken där du får chansen att ställa frågor, provsmaka och lära dig mer om våra produkter. Självklart kan vi också hjälpa dig med tips på drycker som passar tillsammans med chokladen och recept på läckra chokladkreationer.

Festligt, tycker jag. Ingenting jag skulle använda själv, men ändå lite skojigt att det finns en sådan sak måste jag säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0