Vivani organisk mörk choklad, 85%


Dela |


Som jag skrev tidigare fick jag med mig två stycken ekologiska chokladkakor från Vivani, från Hermans Ekohandel. Nu har jag haft nöjet att provsmaka den mörkare av de två, som var på 85%.

Och den är otroligt god! Känns ordentligt bitter som sig bör när chokladen är så mörk, inte någon fjant-mes-85% här inte. Ordentlig chokladarom utan konstiga bismaker, ja, det här var ett riktigt lyckat köp!

Efter en snabb googling verkar denna finnas att få tag på på flera olika ställen, och kanske till och med billigare än de 29 kronor jag lade för den. 29 kronor känns ju annars väldigt billigt för en chokladkaka av såhär hög kvalitet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0