Tentagodis FAIL


Dela |

 

Jag har tentaperiod. På tentor måste man ju självklart ha med sig något gott att mumsa på - jag brukar köra all in med kaffe, vatten, frukt och choklad. Dock vet jag inte vad jag tänkte med när jag köpte endast en sådan här liten fjuttig 30-grams Marabou Premium? Hur kan jag ha trott att det skulle räcka? Marabou Premium i all ära, gott var det ju och så, men det var inte på långa vägar tillräckligt.

Nej, det misstaget vägrar jag att göra om! Att sitta på tenta och ha slut på choklad efter halva tiden är inte att rekommendera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0