Toblerone Dark


Dela |

Ibland får jag för mig att ha chokladfria dagar. Fråga mig inte varför, det måste vara tillfällig sinnesförvirring. Det resulterar sällan i något annat än att jag är våldsamt chokladsugen dagen därpå. Igår var alltså chokladfri dag, och idag var jag våldsamt chokladsugen. Choklad eller fika, vilket som. Så när jag gick för att handla lite mat och såg att det var extrapris på Toblerone, fick såklart några stycken slinka med.

Toblerone finns ju i några olika smaker, men jag valde såklart Toblerone Dark. Den är faktiskt riktigt god för att vara "fulcoklad"! Lite söt och inte den renaste chokladsmaken kanske, men ändå förvånansvärt god kvalitet. Helt klart prisvärd om man skulle snubbla över något extrapris sådär :)

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har lagt ut ett chokladtips på min blogg, titta in vetja :)

Du kommer inte ångra dig om du köper denna chokladbit jag tipsat om.

/Emelie

2010-03-13 @ 13:11:09
URL: http://emeliesmatdagbok.blogg.se/
Postat av: Sandra drömkaka

Mmm jag åt Toblerone senast i söndags, men den mörka har jag aldrig smakat! Det måste göras snarast typ idag :D

2010-03-16 @ 09:47:39
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0