Karl Fazer Thin Dark, 70%


Dela |



Senast när jag var i matbutiken och handlade behövde jag även köpa lite choklad. Kunde inte riktigt bestämma mig för vad jag skulle köpa, ingen sort kändes särskilt spännande. Jag slog till slut till på Karl Fazers Thin Dark, 70%. 14,50 kr tror jag den kostade så det är ju i alla fall billigt.

Och jag blev faktiskt riktigt positivt överasskad! Visst, det är en budgetchoklad, och den innehåller mycket socker, men den var väldigt god och hade en väldigt ren och klar chokladsmak med tanke på priset. En klar budgetfavorit alltså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0