Geisha Dreamy Caramel


Dela |


För ett tag sedan fick jag chansen att prova nya Geisha Dreamy Caramel.

Jag ska börja med att berätta att jag normalt sett avskyr caramel, toffee, kola, nougat, ja allt sådant.

Jag älskade denna. Den smakar inte så mycket caramel, det är bara lite crisp och en liten touch caramel. SÅ god och försvann mystiskt här hemma.

Kanske jag borde komma med någon form av slutsats också, till exempel huruvida den är godare än vanliga Geisha eller ej. Det är svårt att säga, jag kan nog inte riktigt bestämma mig. Det är ingen överdrivet stor skillnad mellan dem. Men kanske att Dreamy Caramel är lite godare - den har lite mer smak, lite mer sting, lite mer edge.

Rekommenderas!


Kommentarer
Postat av: Michilicious ~

Sitter och tuggar på en sådan just nu, den är god :P

Postat av: Olivia

Älskar eran blogg! Men önskar att ni bloggar lite oftare! Kan inte få nog av choklad :D

2010-11-11 @ 18:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0