Fel datum på Chokladfestivalen


Dela |



Ojoj! För nästan en månad sedan skrev jag om Chokladfestivalen på Nordiska Muséet. Datumen fick jag rätt i inlägget (15-17 oktober) men jag trodde på nåt vänster att det var September när jag kollade min egen kalender. Det innebär ju att jag DEFINITIVT ska gå! Wihoo!

Jag tar med mig min bloggkollega och levererar en fantastisk rapport, såklart.

Mer information finns här!

Öppettider:
Fredag 15/10 kl. 10-20
Lördag 16/10 kl. 10-19
Söndag 17/10 kl. 10-18

Pris:
Vuxen 120 kr
Barn & ungdomar, 6-18 år, 60 kr
Under 6 år fri entré

Rekommenderas verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0