Kungsörnen Brownies bakmix


Dela |



bild: www.kungsornen.se

Min bloggkollega är den av oss två som är duktig på att baka och fixa. Jag är lat av mig, men ibland måste man ha choklad, och DÅ. Då har jag hittat en lösning. Färdigsmet. Det finns brownies och chokladtårta. Jag smakade brownies för längesen, sjukt värt. 40 kr, man mixar smet med vatten och så är det ett pulver till chokladsås också.

Jättegott. Jättemycket. Prova någon gång om ni inte orkar baka och hålla på :D.


Relaterat klipp:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0