Lindt Creation Cherry & Chili


Dela |

Jag har länge hört talas om chilichoklad, men har då inte haft tillfälle att smaka. Min bloggkollega ansåg detta smaka ganska gott så jag provade häromdagen en från Lindt med körsbärsfyllning och chilismak.

Jag älskade chokladen i sig, den hade en väldigt god, fyllig smak. Chilin känner man inte av så mycket, man känner bara något lite starkt, men konstigt nog smakar det helt okej. Körsbärsfyllningen fungerar väldigt bra med chilin, dock känns det lite väl udda för min smak ändå. Jag tycker mer om klassisk choklad med klassiska smaker.

Är man däremot ett fan av lite annorlunda smaker så är detta definitivt värt att prova!

Betyg: 3/5

bild: www.lindt.com


Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker det är lätt att det blir lite väl "chiligt" men i lagom mängd. Mmmm..

2010-10-05 @ 12:36:02
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0