Äntligen provat Cookies & Cream


Dela |

Min fina vän recenserade ju Marabou Sensation Cookies & Cream åt mig eftersom jag själv inte lyckades få tag på den. Jag letade på 7-11, Pressbyrån, Ica Maxi och DagLivs (Stockholm). Nada. Niet. Samma fina vän snubblar över chokladen i en liten skitkiosk. Ni vet, en sån där som knappt har ett namn. Och fina vännen köper chokladen och tar med när vi ska ses! Det kallar jag vänskap!

Så, jag kan rapportera att den är mycket god. Man kan inte sluta äta den. Ja, vi satte i oss hela kakan på ett par minuter. Den är ganska ljus, vilket jag vill varna för. Höljet är rätt och slätt mjölkchoklad. Gillar ni mjölkchoklad kommer ni falla pladask för denna.

Rekommenderas!


Kommentarer
Postat av: frida

älskar den. ätit den två gånger och gud så god. Älskar att marabou var smarta att kombinera kakor med chokladsås och marabou choklad:D yummiiiiiiii

2010-09-24 @ 13:10:51
URL: http://fodance.blogg.se/
Postat av: Addikoko

Jag bara måste ha den:D i helgen fick jag nöja mej med en liten(en sådan pyttelite) marabouchokladkaka med schweitzernöt<3

2010-09-26 @ 16:33:12
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: Addikoko

Nu har jag också smakat Marabou Cookies & Cream! Den var jättegod, verkligen, men det var snarare Chocolate sause & Cream...knappt någon cookie alls. Men, som sagt var: Jättegod!:9

2010-10-20 @ 20:01:23
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0