Chokladfynd


Dela |

Eh, typ världens sämsta bloggare? Förlåt!!! Nu har jag i alla fall laddat upp med en massa najs choklad, och alla vet ju att hösten och vintern är chokladhögtiden framför alla andra!
Gjorde följande fynd hos min lokala Ica Maxi. 10 kr styck! Helt fantastisk.
Cranberry Intense har jag varit sugen på att prova ett tag, Roasted Almond är en av mina absoluta favoriter och Madagascar väljer jag ofta istället för den "vanliga" om jag vill ha något icke-smaksatt.
Återkommer såklart med utförlig recension på de jag inte redan recenserat!


Kommentarer
Postat av: PETER

hej, varför äter du massa skitchoklad...lär dig förstå vad choklad är så kommer du aldrig mer äta lindt!

gå på en chokladprovning..välj nog det finns många okunniga experter i etern!!

lycka till Peter

2010-09-06 @ 05:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0