Lindt Excellence: Cranberry Intense


Dela |


Det här var gott. Jag var inne på VI i Hornstull efter shoppingen, de brukar ha extrapris på choklad och sådant ibland och jag hittade denna, tydligen ny.

Det tog mig mindre än en halvtimme och jag har två rutor kvar. Mycket bra. Innehållet består av tranbärbitar som man kan tugga på och mandelbitar. Superb kombination, precis lagom söt. Gott att tugga och väldigt svårt att lämna ifrån sig. Den kommer definitivt vara med nästa gång det är tentadags :D.


Way to go, Lindt, fortsätt så!

Betyg: 3,5/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0