Macaronbakelse från Chokladfabriken


Dela |

Måste smaka denna fantastiska bakelse snart, gud vad gott det ser ut! Nästa fikatillfälle känner jag, får dra med mig någon stackare. Jag fikar väldigt sällan på chokladfabriken då det har aldrig riktigt kännts som ett genuint fikaställen, men detta måste provsmakas.
Älskar ju macarons annars, eller bara de med chokladsmak, men ändå :D. Smaka ni som inte har gjort det.
Denna kostar iallafall 38 kr (inte så farligt, tycker jag) och är gjord på bl a mördegsbotten och chokladcreme.


bild


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Jag bodde typ granne med Chokladfabriken förut... farligt farligt... men ska nog ta mig en tur dit snart efter den där bilden :)

2011-08-01 @ 19:19:32
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0