Recension: Ben & Jerry New York Super Fudge Chunk


Dela |



Jag tror jag ska hålla mig till klassikerna i framtiden. Här har vi chokladglass med chokladbitar och olika nötter, täckta med choklad. Är väl ungefär lika spännande som det låter.

God chokladglass, det är den som finns i bl a Fudge Brownie-varianten m fl, personligen är jag inget fan av nötter, men det funkar ganska bra i den här glassen. Väldigt stora chokladbitar, man måste ge cred till B&J, de vet hur man ska göra det här med chokladbitar och browniebitar i glass.

Men helt ärligt är det inte särskilt mycket mer spännande än så, tror att jag skall hålla mig till min älskade Chocolate Fudge Brownie och inte säga så mycket mer.

Betyg: 3/5


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Min stora favorit! Lyckades tom bräcka half baked som jag hållt kär i över ett år (:

2011-08-16 @ 17:39:36
Postat av: torun

jag tycker att chokladbitarna är för stor i denna glass och jag håller med dig, Chocolate Fudge Brownie in my heart!

2011-08-18 @ 14:50:55
URL: http://torunzetterbergandersson.blogg.se/
Postat av: Daniel

Chocolate Fudge Brownie <3 Finns inget som slår den.

2011-08-30 @ 12:07:26
URL: http://xmumiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0