Recension: Kladdkaka från Wayne's Coffee


Dela |



Var och fika på Wayne's häromdagen, eller min vän skulle äta lunch, och jag passade på att äta choklad. Varför inte, liksom?

De hade brownie och kladdkaka, jag tog kladdkakan, som såg helt gudomlig ut. Den var fantastiskt mäktig och väldigt krämig, så konsistensmässigt var det perfekt. Smaken däremot... jag gillar nog när kladdkakor har en touch av lite mörkare choklad eller kaffesmak. Den här smakade inte riktigt choklad egentligen. Fick även samma respons från andra som fick smaka på kakan. Jättekonstigt faktiskt, en av mina vänner undrade t o m om det var någon hälsosam dietkaka, för den smakade skumt.

Så jag lär inte köpa den igen, var ingen gudomlig smakupplevelse. Men visst ser den fantastisk ut?

Kakan kostade 37 riksdaler. Smaka ni, så får vi se om vi tycker lika.

Betyg: 2/5




Kommentarer
Postat av: Sabina

Whaat, jag älskar den kakan :'D

2011-08-18 @ 09:25:29
URL: http://sabinabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0