Äntligen recension av Marabou Mango


Dela |

Halva chokladbloggen var på vift på kryssning i Riga i helgen, så den passade på att avsluta veckan med att provsmaka den omtalade Marabou Mango. Vi har fått många kommentarer om att den är väldigt god, så vi ville skaffa oss en egen åsikt.


Kommer ni ihåg Marabou Passionsfrukt?

När jag åt de första rutorna kunde jag inte sätta fingret på var det var jag kände igen smaken ifrån. Sen kom det.
Ni får ursäkta mig, men jag tyckte det smakade i princip likadant som Marabou Passionsfrukt. Minus chilin.

Det var exakt samma historia. Ätbar. Men inte mer än så.

Betyg: 2/5


Kommentarer
Postat av: Camilla

Blev inte heller frälst av mangon... :/

2011-03-05 @ 20:11:14
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0