Chokladbloggen i Riga


Dela |

Ena halvan var då som sagt på vift i helgen. Om ni åker till riga, gå in på ett konditori där, de har väldigt många, och FIKA. De har jättefrächa och alltid nybakade grejer. Jättegott. En bakelse eller liknande brukar kosta cirka 10-15 svenska kronor. Sjukt värt.
Bakelse, med chokladbotten, och choklad i toppen. Gräddliknande massa med krisp emellan.






Dessa tårtor var jag tvungen att fotografera i en mataffär. Vi hade tyvärr inte tillgång till kylskåp, så vi kunde inte köpa med oss någon av dessa fantastisk tårtor. Men visst ser det gott ut!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket café är bakelsen ifrån? :)

2011-03-14 @ 18:43:22
Postat av: chokladbloggen

oj det du. kan jag nog inte svara på. men har faktiskt erfarenheten att de fiken jag varit på har alla varit jättebra! färska grejer och jättegott

2011-03-14 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0