Nya påsar från Malaco


Dela |

Malaco har lanserat tre nya chokladgodispåsar:


Choco Candy: "För dig som gillar spännande smakkombinationer! Fruktiga vingummi och saltlakrits har doppats i härlig mjölkchoklad. I påsen hittar du även snacksiga och krispiga chokladprodukter."


Choco Crunchy: "En krispig och knaprig blandning med chokladbollar, chokladpuffar, färgglada jordnötter och lila chokladkulor."


Choco Favourite: En variationsrik blandning av godis & choklad. Du hittar favoriter som fruktiga vingummi från Gott & Blandat, Salt fisk, Skumkantarell och Skolkritan tillsammans med chokladkrisp och chokladvetepuffar.

Jag känner mig rätt skeptisk till Choco Candy, har svårt att tänka mig att vingummin doppade i choklad är någon hit och dessutom gillar jag inte lakrits. Choco Favourite känns mest som en påse lösgodis där man inte får välja själv. Choco Crunchy däremot låter som något mer i min stil. Kanske som biogodis nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0