Anthon Berg, Fairtrade mörk choklad 57%


Dela |



bild: chokladshopen.com


Mor har vart och handlat och köpte med sig choklad. Hon är ganska duktig på att hitta choklad till bra priser. Till fördel för mig då. :D

Passade på att smaka den nu då jag inte hade något annat till mitt te. Det jag brukar gilla med Anthon Bergs chokladkakor är att de är ganska fylliga i smaken och inte så lövtunna. Min kollega brukar hata det och säger att det inte smakar choklad.

Iallafall.

Den här var ok, jag tror att den skulle vara godare med mörkare choklad. Nu var den lite sötaktig, kanske inte favoriten. Men det funkade till teet.

Betyg: 2,5/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0