Cloetta Pops Crunchy


Dela |



Kan inte hitta en proper bild eller information om dem någonstans, så jag fick ta en egen bild. Finns inte ens på cloettas hemsida.

Igår vad jag och kollegan på biograf, och kollegan hade då med sig kexchoklad i minipåse och dessa crunchies. Jag fick dem sen, då kollegan tydligen inte uppskattade dessa.

Det ska vara "chocolate covered pops with a salty twist". Smakar ganska gott, fram till den "salta twisten". Den kommer allra sist mitt i all choklad. Har aldrig varit ett fan av att blanda choklad och salt. Men det är inte så mycket att det förstår godiset, för nu har jag snart ätit upp hela påsen.


Betyg: 3/5


Kommentarer
Postat av: Cecilia

hihi, känner igen det där: svårt att slänga godis!

2011-01-26 @ 14:03:04
URL: http://flickanokakorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0