Virgin Coco Cup


Dela |






nedersta bilden: coop.se




Eftersom jag inte hunnit med mina bilder än, får ni en recension på något jag hittade på flygplatsen i Thailand. Tänkte göra av med mina sista pengar och vad är bättre att köpa än choklad?

Detta är en variant på sådant cornflake-godis man kan göra där man tar cornflakes och doppar i choklad. Fast detta är kokos doppad i krispig choklad.

Fantastiskt len och god choklad, lagom söt, krispig, med smak av kokos. Mycket gott. Sjukt beroendeframkallande. Synd att jag endast köpte två askar. Kostade cirka 60 svenska kronor för 2 lådor. Köp om ni ser det någonstans.

Betyg: 3,5/5



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig kväll!

2011-01-05 @ 21:50:34
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0