Jävla skit!


Dela |

 

Vi tänkte baka jättegoda chokladmuffins med vaniljfyllning och visa er men det blev misslyckat! Kolla själv, det ser ju för fan ut som om det är smält ost ovanpå. Bläääää. Sen smakade muffinsen bara mjöl och inte choklad alls, trots att vi hade 3 gånger mer kakao än receptet angav.

 

Nåja. Jag kan ju även bjuda på en bild där vi försöker vispa helvetet för hand, jag har ju nämligen tappat bort min elvisp.

 

Något böjd visp...

Todo-list:

1. Köpa ny elvisp

2. Baka något vettigt till bloggen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Shit happens! Vi får hoppas att det blir bättre nästa gång.=)

2011-03-02 @ 22:51:02
URL: http://matlustbloggen.se
Postat av: Anna

Så farligt var det inte! Jag fick de "misslyckade"

chokladmuffins och de gick åt ganska snabbt!!

2011-03-06 @ 22:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0