Mer glass


Dela |

Ni får ursäkta, men i Stockholm skiner solen och då är glass typ det enda jag kan tänka på.

GB spinner vidare på kärlekstemat från förra året och lanserar i år kampanjen "Dela glädjen - säg det med en glass". Tanken är att man ska ge bort glassar via t ex en Facebook-app eller ett SMS, och att varje glass har ett budskap.

Daim Pear Dream: ”Kom och träffa mina päron”
Cornetto Enigma Vanilj & Hallon: ”Om du vill ha mig får du jobba lite…”
Cornetto Enigma Hasselnöt: ”Du får plats på min picknickfilt”
Cornetto Enigma Choklad & Kola: ”Du gör mig hel”
Magnum Ghana: ”Jag håller vad jag lovar”
Magnum Caramel & Nuts: ”You had me at hello”
Happy You, Happy Me: ”Du + jag = sant”
Twister Fruit: ”Ska vi åka berg-och-dalbana ihop?”
Ninja Star: ”Kompis, vill du tatuera dig med mig?”
Milktime Squeezy: ”Du är min bästa vän”
Filur: ”Ska vi leka?”
Solero Fruit Ice Orange: ”Du är het”
Ben & Jerry’s Chocolate Fudge Brownie: ”Jag bryr mig om dig”

Jag tycker budskapen är lite konstiga & cheesy... men kul tanke, kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0