Tröstätande


Dela |

Här sitter jag tung i huvudet och med snorande näsa och svidande ögon. Tyvärr har jag en delinlämning i ett stort arbete i skolan imorrn så blir ingen vila för min del. Då är det bra att trösta sig med lite choklad! Kilade förbi NK och lyxade till det med lite praliner, har inte smakat dessa så det ska bli spännande. 75 kr för 9 st dock, ganska dyrt för en student men vad gör man väl inte.

 

Köpte mörk choklad, mjölkchoklad och kaffetryffel, 3 av varje. Återkommer med omdöme! :)


Kommentarer
Postat av: Krille

De vattnat i munnen, nästan gång du kilar förbi NK, prova en Taza eller Askinosie om de finns inne. Som en dans på smaklökarna :)

2011-03-29 @ 00:26:34
URL: http://www.theobromatastings.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0