Cloetta Good Mandelbiskvi


Dela |

Har ju tidigare bloggat om Cloetta Good som är rättvisemärkt choklad, och recenserat sorterna mjölkchoklad och cashew & tranbär. Nu har Cloetta släppt en ny smak, mandelbiskvi, som jag såklart inte kunde hålla mig från att testa!

 

Riktigt god var den! Gillar ju Cloetta goods mjölkchoklad, och den här smakade nästan likadant fast med lite crisp i form av mandelbiskvi. Mandelbiskvismaken kändes först inte alls men blev efter några bitar väldigt påtaglig. Slukade kakan i ett nafs! Rekommenderas :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Nej men, jag trodde att jag hade koll på chokladnykomlingarna, men den här hade jag inte en aning om! Den blir det att hålla ögonen öppna efter ;)

2011-05-16 @ 22:23:01
URL: http://daedalsmat.sajto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0