Con Amore Dark Chocolate


Dela |



Jag har aldrig påstått att jag är en bra fotograf! :P

Det här är för övrigt samma företag som producerar de där fabulösa chokladtryfflarna.

Smak: Ganska svag chokladsmak tycker jag nog, åtminstone till en början. Smaken kommer liksom fram lite sakta när man sväljer biten, och då är det en bra chokladsmak. Inte himmelsk eller fantastisk eller mycket bättre än någon annan, men bra.
Konsistens: Samma konsistens raktigenom. Det blir ett litet "crack" när man biter av, men det är allt. Varken hård eller smältande mjuk.
Utseende: Lagom brun chokladfärg. Aptitligt.
Inköpsställe: Välsorterade matbutiker.
Pris: Okänt, antagligen normalpris 20-30 kr.

Betyg: ♣♣♣♣
Prisvärdhet: ♣♣♣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0