Marabou Amigo har spridit sig som en löpeld


Dela |


Personligen
tycker jag det känns lite skumt med kombinationen mjölkhcoklad och salta majssnacks, men Marabous senaste påhitt Marabou Amigo har verkligen spridit sig som en löpeld. Googla "Marabou Amigo" och du skall återfinna hundratals och åter hundratals blogginlägg till dess favör.

Pinsamt nog hade jag helt dömt bort den, självklart har jag noterat den i affären men har den omnämnts här på bloggen kanske? Nej, just för att jag dömt ut den utan att ens smaka. Bad girl.

Trots hyllningarna är jag dock fortfarande skeptisk till kombinationen, men det finns ju faktiskt andra idag vedertagna kombinationer man först var lite skeptisk till... ta bara en mobiltelefon med kamera, vem höjde inte på ögonbrynen åt den?

Nej, det är nästan så att man skulle pallra sig ned till affären och köpa en Marabou Amigo en dag för att smaka för egen smaklök. Får se om sådant tillfälle infinns.

Vad tycker ni om Marabou Amigo?


Kommentarer
Postat av: Sara

Inte ett dugg god tycker jag. Trodde att det skulle vara gott, men icke.

2008-11-07 @ 08:59:59
Postat av: Simone

Helt ok, men jag tycker personligen att Marabou digestive är SÅ mycket godare.

2008-11-15 @ 16:53:24
URL: http://solfaradis.wordpress.com
Postat av: Catharina

jag tycker att den är jättegod! just kombinationen sött och salt är något jag är svag för. det kunde vara lite större snacksbitar, för jag gillar crunchet och när allt smälter i otakt... yummie :)

2008-11-25 @ 21:56:06
URL: http://ancawi.blogg.se/
Postat av: Olivia

Den är ju helt fantastiskt underbart god!! Delar dock förstaplatsen med Digestive :D

2009-02-07 @ 18:21:10
URL: http://oliviamoller.blogg.se/
Postat av: Lisa

Den är god!!

2012-05-11 @ 19:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0