Marabou Premium Dark Orange


Dela |



Jag har nåt som inte du har, jag har en vän som ger mig choklad, det har inte du na-na-na-na-na-na-na-na *räcker ut tungan*.

Smak: Det här är definitivt någonting för alla som gillar apelsinchoklad (gör man inte det lär man ju inte tycka om den här... surprise!). Premium Dark Orange är en av de bättre apelsinchokladerna jag ätit just eftersom apelsinsmaken inte tar över, vilket lätt händer och den blir därför inte alltför sötsliskig, vilket då lätt händer. Nejnej, det här är en perfekt balans mellan choklad och apelsin. Godt.
Konsistens: Jag har en grej för choklad som är uppbyggd av lager, vilket Marabou Premium är, den är ju som två jättetunna chokladkakor pressade mot varandra. Ibland när man biter av den så liksom delar sig lagren, och så blir det helt plötsligt två stycken chokladkakor! Det tycker vi om. Klart godkänd konsistens, skönt crack när man biter av men inte alltför hård.
Utseende: Vuxen, delikat, perfekt. Lagom mörk.
Inköpsställen: De flesta matbutiker.
Ca-pris: 15-25 kr.

Betyg: ♣♣♣♣♣
Prisvärdhet: ♣♣♣♣


Kommentarer
Postat av: Helen

Min personliga favorit är den med citron och ingefära....himmelsk, himmelsk...

2008-11-11 @ 21:56:40
URL: http://betweennowandthen.blogg.se/
Postat av: Nitania

Hejsan! Ett tips till dig! Skynda skynda! EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html Tävlingen avslutas imorgon, så snabba ryck nu!

2008-11-12 @ 12:02:18
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: lojjan*

Åh va härligt med en choklad blogg! Älskar choklad!

2010-09-20 @ 21:06:02
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0