Chokladfestivalen på Nordiska Muséet


Dela |

Idag var det sista dagen av tre då det pågick ChokladfestivalNordiska Muséet i Stockholm och självfallet var Chokladbloggen där! Jag kommer inte tråka ut er med en långrandig rapport men jag kan ju förtälja att det fanns så mycket choklad att provsmaka att jag efter halva utställningen inte ville ha mer (!!!!), det fanns så mycket kunnigt branschfolk att diskutera med att jag kände mig överkörd (!!!!) och det fanns så mycket man kunde köpa hem att det var omöjligt att fatta ett rationellt beslut, jag körde på chansning (dessa produkter kommer med recension i separat inlägg vid ett senare tillfälle).

Lite ledsen är jag över att jag missade Kladdkake-SM som gick av stapeln igår lördag, men jag hade hur som helst det fantastiskt trevligt idag.



En sån här måste jag skaffa till mitt kök;


Kommentarer
Postat av: Faile

Åh där borde man ju varit :O

2009-05-20 @ 23:02:40
URL: http://faile.blogg.se/?tmp=15170046

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0