Årets glassnyheter


Dela |

När jag åt lunch idag sken solen på min bleka feja och oh så skönt det var. Sedan knallade jag ned till 7-11 och såg att deras frysbox var fullproppad med spännande nyheter! Det tråkiga är att GBs hemsida fortfarande tror att det är sommaren 2008 och inte vill visa nyheterna för mig. Jag hittade dock inlägg om GBs nya glassar här.


Åtta nyheter är det alltså, eller sju skulle jag vilja påstå eftersom Ben&Jerry's-Wichen har funnits i minst ett år om jag inte missminner mig? I övrigt är det dock två stycken som kan anses intressanta:



Sandwich Stracciatella och Magnum Temptation Chocolate.

Bäst att börja spara pengar redan nu, det brukar bli en del glass när solen tittar fram och med dessa nyheter så...


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hittade precis din blogg och mitt chokladsug som jag hade nu ikväll blev ju bara så enormt mkt större nu när jag tittade i din blogg. Jag älskar choklad, finns det något bättre?!

2009-02-22 @ 06:24:52
URL: http://sarahgustavsson.blogspot.com
Postat av: Caroline

håller med, det blir nog dom jag provar först.

2009-02-27 @ 11:06:03
URL: http://winneroth.blogg.se/
Postat av: Stella

temptation chocolate vill jag verkligen prova, men den känns lite väl dyr faktiskt :/

Älskar din blogg, trillade in här nyss och fastnade direkt!

2009-03-07 @ 23:26:53
URL: http://fastfrusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0