M&M till Sverige


Dela |



Världens största chokladmärke
kommer till Sverige skriver AlltOmMat.se, jag blev såklart oerhört intresserad. Det framkommer sedan att det är M&M vi pratar om vilket inte känns så spännande. Faktum är att jag inte ens visste att M&M inte fanns i Sverige, min första reaktion var, "Va? Finns inte de redan?" Jag åt M&M hur ofta som helst förra året men nu när jag tänker efter faktiskt bara utomlands.

Nåväl, det är ju gott, om än inte så speciellt upphetsande, så positivt är det väl ändå. Om än inte så speciellt upphetsande. Som sagt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-19 @ 11:29:13
Postat av: Cheryl Marie Cordeiro

I'm totally glad with this move for M&Ms in Sweden. I used to stuff my face with them when back in Asia. I grew up eating the plain ones, and then now, I like the peanut ones.



Then, when I moved to Sweden, I found - NO M&MS! HORROR! So I buy tons when I'm in Denmark or when flying through Germany, Holland, wherever else before hitting Sweden hehe



Cheryl

2009-03-17 @ 20:10:28
URL: http://www.cmariec.com/blog
Postat av: Cheryl Marie Cordeiro

I'm totally glad with this move for M&Ms in Sweden. I used to stuff my face with them when back in Asia. I grew up eating the plain ones, and then now, I like the peanut ones.



Then, when I moved to Sweden, I found - NO M&MS! HORROR! So I buy tons when I'm in Denmark or when flying through Germany, Holland, wherever else before hitting Sweden hehe



Cheryl

2009-03-17 @ 20:10:53
URL: http://www.cmariec.com/blog
Postat av: Cheryl Marie Cordeiro

I'm totally glad with this move for M&Ms in Sweden. I used to stuff my face with them when back in Asia. I grew up eating the plain ones, and then now, I like the peanut ones.



Then, when I moved to Sweden, I found - NO M&MS! HORROR! So I buy tons when I'm in Denmark or when flying through Germany, Holland, wherever else before hitting Sweden hehe



Cheryl

2009-03-17 @ 20:11:05
URL: http://www.cmariec.com/blog
Postat av: Karina T

Jag tycker att det är skitgott, har älskat M&Ms sedan jag var liten:D

2009-03-26 @ 14:05:39
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0