Lindt Excellence Chili


Dela |



Innan jag ens hunnit svälja första tuggan börjar jag undra, vad är det här egentligen för kakaohalt? Det smakar som mjölkchoklad? Kikar på baksidan och 49 % står det, skojar ni med mig eller? Det här är ett skämt?

Chilismaken känner jag inte till en början men efter att jag svalt börjar det bränna i halsen. Så nu sitter jag här och har en brännande känsla i halsen.

Jag köpte den på extrapris för 18 kr, i vanliga fall kostar de väl strax över 20. Hur som haver var det bortkastade pengar.


Kommentarer
Postat av: Sophie

min favorit! Den är galet god!

2009-05-07 @ 22:34:18
Postat av: Erica

Åh, jag hittade nyss in på din blogg för första gången. Jag älskar choklad och din blogg är underbar! =)

2009-05-20 @ 10:17:34
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0