Witor's Pralina


Dela |

Oooups. Jag hade ju lovat att recensera de här pralinerna som jag fyndade! Sen råkade det hända en liten olycka där jag råkade äta upp hela asken och sen råkade jag slänga den tomma asken för vad ska man väl med en tom ask till råkade jag tänka? Oooups.

Så det får bli en lite tråkigare recension utan dreggel-dreggel-bilder och sånt. Utan ögongodis. Tyvärr.

Så, tja, vad ska man säga. Det är ju inte direkt någon kvalitetschoklad det rör sig om, så om ni är sådana kan ni sluta läsa nu. Men uppenbarligen var den god, eftersom jag åt upp den så snabbt att jag inte ens hann recensera den. Det var ett mörkt chokladskal, med hasselnötskrämsfyllning och en hel nöt i mitten. Ganska söt, chokladen kanske inte smakade så mycket choklad som man kunde önska, men det slank ned. Dock mer godis än choklad.

Now you know.

Men hörrni ni bara måste besöka deras hemsida, om inte för annat så bara för att höra den klämkäcka signaturmelodin. :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jag diggar din pressbild, klockren :D

2010-03-10 @ 21:52:51
Postat av: Emelie

Jag älskar Witors choklad.

Vi säljer Witors på mitt jobb och deras Noir mörkchoklad med karameliserade kakaobönor är sååååååå jävla goda :)

Första gången jag tittar in här hos dig och jag känner med en gång att här kommer jag stanna :)

Ha det så bra!

/Emelie

2010-03-13 @ 13:01:13
URL: http://emeliesmatdagbok.blogg.se/
Postat av: Anne

Hej!

Vet du/ni var man kan köpa denna underbara choklad??

Vilken fantastisk blogg förresten :-)

Anne

2010-09-27 @ 13:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0