I've died and come to chocolate heaven


Dela |

Idag hade jag tenta och oturen att vakna med migrän. Jag var (måttar med fingrarna) nära att strunta i tentan och stanna hemma i sängen, men bestämde mig till slut för att ge det ett försök i alla fall. Jag tyckte i alla fall väldigt synd om mig själv och gick in på ICA för att köpa mig något att muntra upp mig med. Det blev denna:


Jag anade ju av bilden att det skulle vara bra. Hur bra, det hade jag aldrig kunnat föreställa mig. Jag saknar ord. Jag blir nästan gråtfärdig. Jag trodde jag hade dött och kommit till chokladhimlen.

Jag tror aldrig jag behöver köpa en annan choklad. Någonsin.

Tack Marabou Premium för att ni finns.


Kommentarer
Postat av: Bella

Måste testas!!

2010-10-31 @ 09:07:30
URL: http://solensdiamanter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0