Lindt Excellence: Caramel Intense


Dela |

Jag föll ju i höstas som en fura för Geisha Dreamy Caramel så har varit lite inne på Caramel-spåret på sistone. Köpte därför på mig Lindts Caramel Intense förra veckan men måste säga att jag blev mycket besviken. Det här tycker jag är alldeles too much. Andra bloggare har lovordat denna så jag vet inte om det kanske bara är jag som inte gillar karamell tillräckligt mycket för att uppskatta den?
Det blir till att donera denna till bloggkollegan för en second opinion tror jag. Jag fick i vilket fall som helst knappt ned en hel ruta.


Kommentarer
Postat av: Michilicious ~

Tja, den heter ju INTENSTE Caramel så den kanske är mer för folk som gillar karamell väldigt mycket ^^

Jag skulle iaf inte ha något emot att få smaka en bit just nu -

Postat av: [email protected]

Intense*, och det skulle vara "stjärnor" runt strecket i slutet så det skulle vara en smiley!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0