Amano choklad = världens bästa choklad...?


Dela |

Det här skall tydligen vara världens bästa choklad. De har vunnit en mängd olika priser, däribland guld hos London Academy of Chocolate Awards. Chokladen kommer från USA och styrs av Art Pollard och hans kollega Clark Goble.

Dessa chokladkakor finns i både mörk och ljus choklad och skall bl a finnas hos Bönor & Blad, som finns lite här och där i Stockholm. Jag och kollegan fick tillfälle att smaka lite på Chokladfestivalen. Kände inte att jag hamnade i himmelriket direkt, men kollegan kanske har en annan åsikt.

Tryck på bilden om ni vill veta mer om chokladen!

Någon som smakat, är det världens bästa?






Kommentarer
Postat av: Gabby

Har ni testat den nya Marabou Premium Winter caramel? Personligen tyckte jag choklad smaken var hemskt god men den smakade inte särskilt mycket karamell annat än att den var lite knaprig, men lätt värt att prova :)

2011-11-04 @ 17:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0