Lindt Creation Intense Orange


Dela |

http://publishme.se/19286/imagehandler/?go=upload

Chokladkaka med tre olika delar; ett mörkt (70%-igt) chokladskal, chokladtryffel och apelsin"kräm".

Smak: Chokladen och tryffeln smakar ljuvligt, men jag är kritisk till apelsinkrämen. Vanligtvis gillar jag apelsinchoklad men den här kändes för sliskig.
Konsistens: Som med smaken; chokladen har ett härligt "crack" och moussen är alldeles len, men apelsinkrämen känns för klibbig.
Utseende: Som mörk choklad, väldigt inbjudande...
Inköpsställen: Välsorterade matbutiker.
Ca-pris: Minst 20 kr är antagligen normalpris.

Betyg: ♣♣♣
Prisvärdhet:
♣♣

Är det någon som saknar info om näringsinnehållet? Jag skippar det från och med nu då 1.) det är aptråkigt att göra 2.) jag anar att ingen läser det. Om någon då mot all förmodan skulle sakna det, let me know så lovar jag att det kommer tillbaka. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0