Två nyheter från Marabou Premium


Dela |



Kraft Foods / Marabou släppte nyligen dessa två nya smaker av Marabou Premium som verkar minst sagt... spejsade.

Följande står hos Kraft Foods:
Marabou Premium Lemon & Ginger är en kraftfull mörk choklad med frisk citron och en aning ingefära. Och för de chokladälskare som föredrar mjölkchoklad finns Figs & Almond, med smak från härliga fikon och finhackad mandel.

Själv är jag mest nyfiken på Lemon & Ginger (särskilt efter att jag läst att Figs & Almond är mjölkchoklad, gillar inte riktigt Marabou Premiums mjölkchoklad), men jag ser fram emot att prova båda två. Tror att de ska finnas ute i butik men har tyvärr inte sett dem än! Men så fort jag får syn på dem skall de inhandlas, prövas och recenseras. Jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Är inte så mycket för fikon men lemon&ginger lär ju vara kanon!

Likaså med after-eight kakan ovan. Ska testa bara jag hittar dem. Men med alla chokladaffärer häromkring så...

2008-09-11 @ 18:41:23
URL: http://jenkajenka.blogg.se/
Postat av: Maja

mumsss.. vad god lemon ginger är! :) sitter ååå käkar deen nu :$.

men guuud va goood!!!!!!!!!! .. älskar!

Postat av: Nina

Figs and almond ska jag testa nästa gång.fin blogg:)

2008-10-02 @ 11:34:24
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0