Hej från Pite Havsbad


Dela |



Denna glass smaskade jag i mig på Pite Havsbads Glasshus idag. De har pinnglass och två olika sorters kulglass - en italiensk lite lyxigare och en mer standard-glass. Den italienska chokladglassen var slut så jag tog en kula vanlig glass i smaken "Marängswiss", med chokladströssel, hackade nötter och chokladsås. All topping fick man ta själv från den så kallade strösselbuffen som kostade endast 6 kronor extra.

Värt ett besök om man har vägarna förbi!



Glass är gott...



Strösselbuffe är en ypperlig idé! (Haha, det rimmar till och med!)


Kommentarer
Postat av: Veronika

Så himlans gott ut :)

2009-08-20 @ 11:01:09
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0